Hej sista januari!

I natt när Theodor fick komma över till oss så märkte jag att han låg och kliade sig i händerna. Jag tänkte att han säkert bara var torr och behövdes smörjas in lite men där hade jag fel. Han har eksem liknade utslag i ena armvecket, i båda händerna och på magen. Ringde Bvc på förmiddagen och vi fick en tid redan i morgon. Känns skönt att någon tittar på han innan helgen så vi kan köpa något att smörja in han med så det förhoppningsvis blir bättre. Inte konstigt att han hade svårt att sova i natt!
 
I dag var tanken att vi skulle ha badat men det fick vi självklart ställa in med tanke på utslagen. I stället tog vi en promenad hem till Marie&Noah där det bjöds på lunch, lek och kaffe. Just nu ligger Theodor ute i vagnen och sover och jag har precis duschat. I kväll ska Theodor vara hemma med sin momma&moffa och jag och Jocke ska gå på Revyn tillsammans med Jockes föräldrar.
 
Lite v.a.r.d.a.g.s.l.y.x med rosa tulpaner! ♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: