Onsdag

God morgon vänner! Här sitter jag med en helt tyst omgivning och njuter av en kopp kaffe då Theodor sover förmiddag. Är så skönt att oftast få en timmes lugn och ro på morgonen så jag hinner göra mig själv i ordning och bara sitta ner för en stund ♥ När Theodor är vaken vill jag inte sitta vid datorn utan då vill jag lägga min tid på han. I dag skulle vi ha tillbringat dagen tillsammans med "moster Matilda" men hon var tvungen att jobba så nu har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Känner för att göra något men vet inte riktigt vad då Jocke har bilen i dag. I dag är det i alla fall lite mildare väder ute så en promenad med pulkan får det nog bli i alla fall. Ha en trevlig onsdag!
 
 
Dagens frukost blev ett glas Proviva svartvinbär och fil med lite
kanel och musli med kokos, hasselnötter och jordgubbar från Pauluns. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: