Våran Onsdag

Godkväll Allihopa ♥ I dag har jag och Theodor tillbringat hela våran dag tillsammans med moster Matilda. Vi har ätit lunch på McDonalds och varit och köpt en ny dammsugare då våran valde att lägga av häromdagen. Eftermiddagen tillbringade vi hemma hos mamma och pappa där vi även blev kvar på middag. När Jocke kom hem från Sundsvall så fick Theodor tillbringa sin sista timme av dagen tillsammans med honom. Jag själv tog på mig träningskläderna och avverkade milen i skidspåret. Sååå skönt! Kvällen har jag tillbringat i soffan framför Sveriges Mästerkock och Mia på Grötö. Om en liten stund är det dags att krypa ner i sängen för i morgon väntar ännu en dag tillsammans med våran lilla kille.
 
Det är mysigt att gosa med hunden framför kaminen ♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: