Eftermiddagslugnet

Efter en förmiddag på badhuset så ligger Theodor och sover så gott. Ute är det grått och regnet öser ner så jag har myst ner mig i soffan med en kopp kaffe och en bok.


Postat av: Hanna.N

Var brukar ni bada? På storsjöbadet eller Brunflobadet? Vi skulle ha varigt iväg med Olle men här i Stugun är bassängen svin kall å på storsjöbadet inbillar jag mig att det är så mycket folk?

Svar: Vi har badat på brunflobadet var torsdag när öppna förskolan har en gratis tid där. Där är det jätte varm i barnpoolen och alltid jätte lugnt. Vi har badat på storsjöbadet från morgonen och det har också gått bra då många kommer lite senare. Men nu under semestern lär det ju vara lite mer folk och brunflobadet stängde i dag :/
Fanny

2013-06-13 @ 14:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: