G.O.D.M.O.R.G.O.N Onsdag

Nu är jag less på att vara sjuk...Har en riktig förkylning som aldrig vill ge med sig, känns som att jag blir sämre för varje dag i stället för bättre. Nu är det bara två månader kvar till tjejmilen och jag får panik när jag inte kan träna. Just nu trycker det så mycket från bihålorna att det till och med gör ont i tänderna. Skulle egentligen åkt på utflykt med öppna förskolan i dag men jag känner mig inte pigg alls så i stället får det bli en dag hemma. I eftermiddag ska jag åka in till stan för ett möte på jobbet, förhoppningsvis är jag piggare tills dess. K.R.A.M 
 
Här kommer några bilder från gårdagen som vi spenderade tillsammans med Moster Matilda.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: