Godmorgon

Efter ca 4 timmars sömn ( gäsp ) är jag nu uppe och färdig fixad. Just nu sitter jag och väntar på några kollegor som ska komma och hämta upp mig med bil för att åka till Västerås på jobb och sommarfest. Känns lite extra roligt att få åka till just Västerås då jag inte varit där sen jag tog studenten 2007. Fast det jag mest ser fram emot är att få sova en hel natt på hotell ♥. Känns dock lite jobbigt att vara borta i hela två dagar från Theodor då jag inte kunnat säga hej då men även att jag var borta hela eftermiddagen i går.
 
Saknar dig redan min fina, ÄLSKADE lilla Kille ♥
 
 
 
Nu ska jag passa på att blunda några minuter på soffan innan det är dags att åka.
 
KRAM ♥
 

Postat av: Emma - Mamma till lilla Ella

Vilken fantstiskt fin bild på en söt liten kille! Vilken mysig blogg du har! :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Fanny

2013-06-14 @ 21:35:34
URL: http://emmaingrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: