Mysmorgon

Vid 06:00 hämtade jag in en vaken Theodor för vällingmys i sängen. När jag hämtade öve han trodde jag aldrig att han skulle somna om men där hade jag som tur var fel! När vällingen var slut kröp han ner under mitt täcke och somnade om ♥. Vid halv nio vaknade vi igen men låg drog oss i nästan en timme till. Ute är det grått och trist och vi har inget planerat i dag så varför stressa upp? Nu har vi precis ätit en sen frukost och jag sitter och dricker kaffe framför nyhetsmorgon och Theodor sitter och "pratar" bland sina leksaker. 
 
 

Postat av: Lisa

Härligt med mysmorgon! När min dotter vaknar (född april 12) är det alltid full rulle från första minut! Och tyvärr vaknar hon sällan senare än sju..

Svar: Theodor vaknar också oftast den tiden men i bland kan han överraska, hihi.
Fanny

2013-06-16 @ 20:45:55
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: