Sommar på riktigt

Gokväll allihopa! Nu är jag tillbaka efter mitt "vanliga" helguppehåll. Helgen har vi spenderat i Singsjön tillsammans med min familj. Vi har haft två jätte mysiga dagar med god mat, SOL, bad, sovmorgon ♥, frukost ute, båttur och bara njutit av lugnet. När jag var liten bodde vi alltid ute i singsjön under sommarlovet så för mig är Singsjön verkligen sommar ♥. 
 
I dag när vi kom hem så åkte vi nästan direkt hem till Jockes föräldrar för att fira Linneás födelsedag. Vi kom inte hem förens vid nio tiden så det blev en sen kväll för Lilleman även i dag. Förhoppningsvis tar han sovmorgon även i morgon så Jocke får sova lite. Själv har jag ställt väckarklockan på 05:00 då jobb väntar 06:00-15:00. Dags att hoppa i säng!
 
G.O.D.N.A.T.T
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: