Torsdag!

Gokväll allihopa! I dag tillbringade jag och Theodor våran förmiddag på kyrkis och där kommer vi fortsätta att tillbringa våra torsdagar! Mysiga lokaler, fina leksaker, trevlig personal och varje vecka är det gemensamt fika och dagen avslutas alltid med sångstund ♥. När vi kom hem åt vi en sen lunch och sedan packade jag ner Lilleman i vagnen. I dag blev det ännu en härlig power walk på 8 kilometer med solen i ansiktet. Är u.n.d.e.r.b.a.r.t att få vara "ledig" dagar som dessa. 
 
Jag har så mycket tankar i mitt huvud och så mycket som jag vill dela med er här i bloggen, men av någon anledning lyckas jag inte få det skrivet. Det har varit en del "vakna" nätter, aktiviteter på dagarna och träning på eftermiddagarna så när kvällen har kommit har lusten till att blogga inte riktigt infunnit sig. Om ni vill se mer av vad som händer under våra dagar så får ni gärna följa mig på Instagram. Där hittar ni mig som Fannsy88. 
 


Här kommer några bilder från mitt Instagram arkiv!
 
    
  
  
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: