Chicco Liteway

I december åker vi till Thailand och då måste vi ha en resevagn/paraplyvagn till Theodor. Jag har läst om lite olika vagnar och jag fastnade ganska så snabbt för en Chicco Liteway då den verkar smidig, lätt och går att ha i fullt liggläge. I stället för att köpa en till vintern så tyckte vi att det var lika bra att köpa en redan nu så att vi kan använda den även i sommar. I går kikade jag lite blocket och då såg jag att det var en tjej här i Östersund som sålde en helt oanvänd Chicco Liteway 2013 i svart för endast 900:- och då ingick extra klädsel och regnskydd. Jag mailade hon direkt och i morse hörde hon av sig och sa att jag var först i kön så om jag ville ha den fick jag köpa den. Självklart ville ja ha den så i dag var jag in och hämtade den ( lappar och allt satt kvar ). I morgon väntar en provtur med Theodor och då få vi se om den håller måttet. Tror att jag ska köpa till bygel och mugghållare för 199:- när jag ändå ska beställa ett litet solparasoll. Sen är vi redo för sommaren och Thailandresan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Erika Cao

Fin blogg du har!

Svar: Tack :)
Fanny

2013-05-12 @ 15:26:19
URL: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: