En regnig torsdag!

I dag är det riktigt grått och trist väder ute så jag och Theodor har spenderat våran förmiddag på badhuset. Theodor sover sedan en timme tillbaka och jag sitter och dricker kaffe och läser lite bloggar.  I dag kommer Jocke hem tidigare från jobbet och löser av mig då jag ska i väg på ett möte med jobbet. I dag blir det middag i stan och jag är nog inte hemma förens det är dags för Lilleman att sova. Har även lovat Matilda att vi ska ut och springa i kväll, får se hur långt vi orkar springa i dag. Har ju glömt att skriva det men i tisdags så sprang jag för första gången i mitt liv 1 mil utomhus. Har bara sprungit det på löpband tidigare och det är ju betydligt lättare än ute! Om ca 2 veckor är det dags för vårruset och i september väntar tjejmilen. 
 
 
KRAMAR ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: