Jag vill göra om på Lillemans sovrum

Något jag har märkt nu när Theodor har blivit lite större är att det verkligen krävs bra leksaksförvaring. Just nu har Theodor två sängar inne på sitt rum vilket tar upp nästan hela rummet. Vi använder sällan den stora sängen så nu börjar vi fundera på om vi ska ta ut den från hans rum så att han får mer lekyta inne på sitt rum. Han har nästan alla sina leksaker i vardagsrummet men jag vill flytta in dom till hans rum i stället. Jag har lite tankar kring hur jag vill göra om men jag tror jag ska vänta tills det är dags att byta ut spjälsängen mot en växasäng vilket kanske är efter sommaren. Jocke är mycket för ekmöbler och jag är mer för det vita så måste även övertala han till att göra om så som jag vill ha det, hihi.
 
Så här ser Theodors rum ut just nu: 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Hanna Karlsson

Vilken snygg tapet. :-)

Svar: Tack! Jag är galen i stjärnor ;)
Fanny

2013-05-17 @ 06:54:58
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: