Måndag

Hej vänner! 
 
Så har ännu en dag rusat förbi... I dag har jag och Theodor tillbringat våran dag på egenhand då Jocke har varit ute med jobbet. Vi har varit på öppna förskolan, köpt och planterat blommor och hälsat på hemma hos momma&moffa. Nu är det dags att hoppa i säng för i morgon byts mammaledigheten ut mot en dag på jobbet.
 
GODNATT KRAM!
 
Den här fina blomman fick jag av Jockes snälla mamma i går ♥.
Så söt med en liten jordgubbe som gömmer sig i blomman. 
 
 
Det fick gå i rosa och vitt även i krukan ute på gräsmattan, sååå fint!
 
 
Här var vi på väg hem till momma för att lämna hennes morsdagspresent. I morgon ska jag visa er vad jag fick för fint av "Theodor", hihi. 
 
 

Postat av: Amanda

Vilken fin blomma! Ser ut som om att ni haft en underbar dag!:-) kram!

Svar: Tack! :)
Fanny

2013-05-29 @ 09:38:00
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Amanda

Nu finns det två nya låtar uppe på bloggen när jag sjunger Stay av Rihanna och Skyscraper av Demi Lovato! Jag blir jätteglad av alla fina kommentarer och det är guld värt att ni sprider videorna, det är bara att ta dom ifrån youtube!

PS: Om du sprider min video på din blogg eller facebook så säg till så länkar jag dig i min blogg som ett tack!

Tack på förhand! :)

2013-05-29 @ 17:30:15
URL: http://magnusson08.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: