Presenter från Turkiet

Jag har glömt att visa vilka fina presenter vi fick när Jockes familj kom hem från Turkiet i söndags ♥.
 
Theodor fick en väska, en tröja och en fotbollsdress från adidas.
 
 
och jag fick en body mist och en necessär från Victoria secret och ett par fina mysshorts.
 
 
 
 TACK snälla ni! ♥
 

Postat av: Thyra

Åh snälla kära du skulle jag kunna få köpa din neccesär för ett bra pris har letat efter en sån i en evighet :)

2013-07-23 @ 22:29:25
Postat av: Alva Larsson

Hej!
fin blogg du har :) jag undrar om du vet vad din neccesär kostar?
Kram

Svar: Hej,tack så jätte mycket! Oj ingen aning då det är en present :/ tror dock inte att den var så dyr.
Fanny

2014-01-25 @ 19:13:19
URL: http://alvalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: