Sommarfeeling efter helgen!

Hej v.ä.n.n.e.r.! Helgen är över och datorn har fått vila. Den här helgen känns det som att jag har hunnit med hur mycket som helst samtidigt som den har varit i ett lugnt tempo med mycket tid ute i det UNDERBARA vädret. I fredags var jag på uteserveringspremiär med tjejerna ♥. I lördags efter en välbehövlig sovmorgon och frukost så åkte vi in till stan och tittade på en ny bil. På eftermiddagen grillade vi och hade mellomys med några vänner ( mina två systrar & deras pojkvänner ). I söndags var det Jockes tur att få sovmorgon och när han hade vaknat så stack jag ut på en joggingrunda med Matilda. Resten av dagen byggde Jocke på altanen och jag och Theodor var bara ute och njöt i solen tillsammans med Jenny. 
 
Här kommer några bilder från våran helg!
 
 

Postat av: Anna | molnochglitter

Finaste sommarkillen!!
Man ser verkligen Jocke i han på de här bilderna!!

2013-05-22 @ 08:22:20
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: