Sunny Monday

Hej v.ä.n.n.e.r.! Har ni haft en bra helg? I går var det lite dålig uppdatering här inne men det berodde på att jag var en riktig tröttis. Jocke har varit borta på jobb sen i onsdags och under dessa "få" dagar har jag och Theodor  tagit oss igenom FYRA tandsprickningar ( vilket innebär vakna nätter ) . Theodor har nu fjorton tänder och vi behöver "bara" gå igenom sex tandsprickningar till innan han har alla sina tänder.   
 
I dag skiner solen och det är en helt annan värme i luften, kanske våren äntligen har hittat även till Brunflo. Nu ska vi ta och klä på oss ytterkläderna och gå mot öppna förskolan där vi ska tillbringa våran förmiddag. Hoppas ni alla får en härlig start på den nya veckan!
 
 
I dag tänkte jag inviga mina nya converse skor 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: