Vårstädning pågår!

Åh vad härligt det är att våren är här! I dag har vi varit ute hela förmiddagen och städat ute på gården. Theodor vill ofta vara ute och att äntligen kunna vara ute utan att frysa är så skönt! Han är så duktig när vi är ute och sysselsätter sig ofta själv inom synhåll där jag håller på. 
 
 
Just nu ser våran gård ut som jag vet inte vad! När vi flyttade hit var det bara en massa träd, mossa och stenplattor på baksidan. I höstas tog vi ner alla träd och fyllde upp med jord för att få en riktig gräsmatta till Theodor. På gaveln och framsidan så har vi inte gjort något än för där ska altanen gå och den ska vi äntligen börja med till veckan. Jag längtar tills altanen är färdig så vi kan sitta ute och äta/fika under fina dagar för just nu har vi ingenstans att sitta. 
 
 
Förra året köpte vi det här söta lilla matbordet till Theodor som ska monteras upp så fort altanen är färdig ♥.
 

Postat av: Lisa

Naaaw, vilket sött litet bord! Det är när jag ser sånt här som jag önskar att jag hade trädgård!

Svar: Ja, jag blev också kär i bordet direkt! :)
Fanny

2013-05-10 @ 11:41:24
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: